28 Aralık 2012 Cuma

Çoook Özel Bir İnsanın Çoook Özel Bir Günü

  Bugün o çoook özel günlerden biri ama neden olduğuna sonra geleceğim.

  Zaman çok çabuk geçiyor değil mi? Açıkçası ben liseye başladığım ilk günü daha dünmüş gibi hatırlıyorum.

  Bana tamamen yabancı diyebileceğim -birkaç gereksiz insanı tanımam dışında- bir okula gelmiştim. Yeni sınıfımın tören sırasına geçtiğimde kendimi en önde sessiz görünümlü bir kızın yanında bulmuştum. Tören bittiğinde ise 2 sene sınıf öğretmenliğimi yapacak olan İngilizce hocasının peşine takılıp sınıfımıza çıkmıştık. Sınıfa girdiğimde gözüme ilk ilişen yer aşağıda yanında durduğum kızdı.

  Buna artık şans mı dersiniz yoksa kader mi bilemiyorum ama o gün izin isteyerek yanına oturduğum kız son 2.5 senedir en yakınımdaki insanlardan biri haline geldi.

  O gün ikimiz de bir şeyler anlatarak birbirimizi tanımaya çalıştık. Çıkış zili çaldığında 'Davşan'ımın nelerden hoşlandığını azıcık da olsa öğrenmiştim.



  Davşan'ımı tanımayanlar genelde ondan çekinirler, hatta biraz da ondan korkarlar. Bunun nedeni sanırım yabancı ortamlarda ciddi bir ifade takınması. Ama onu tanıdığınızda ya da en azından 'Patch' adını duyduğundaki yüz ifaesini gördüğünüzde ne kadar sevimli ve tatlı olacağını görürsünüz.

  Patch demişken, eğer o karaktere benzeyen biriyle karşılaşırsanız -gerçi bunun olma ihtimali benim bir şiir azabilmem kadar imkansız bir olay- onu mutlaka bize getirin.

  Son 2,5 yılda -ara ara ondan korksam da- iyi tavsiyelerde bulundu. Hani bir sorununuz olur da biri size öyle bir şey söyler ki artık o sorun sorun olmaktan çıkıp daha mantıklı bir boyuta iner. Daha doğrusu siz onu gözünüzde büyütmeyi bırakmışsınızdır. İşte Davşan'ımın yaptığı da bu.

  Ve bazen benim yapmadığımı yapıp beni bir yükten kurtardı.


  Unutmadan sakın onun yanında 'dedikodu' demeyin! Mazallah biri yanınıza sokulup meraklı bir şekilde "Neler oluyor?" diye sorabilir. :P

  Biri gelse, dese ki, "Liseden mezun olduğunda görüşeceğin kişiler kim olurdu?" diye; sayacağım insanlar bir elin parmak sayısını geçmez fakat bu yazıyı ithaf ettiğim değerli varlık da birinci sırada yerini alırdı.

  Bunu okuduğunda yüzünde oluşacak o ifadeyi gözümde canlandırabiliyorum 'Melek' :D Keşke yanında olsam da ne tapki verdiğini görebilsem... Neden senden 'Davşan' olarak bahsettiğimi merak ediyorsundur sanırım; açıkçası adını kullansam ne tepki vereceğini tahmin edemedim. Ve Davşan demeye karar verdim; 'Havuç Suyu'nu unutamadım açıkçası. :D

  Sadete gelme zamanı geldi de geçiyor bile! Bugün yani 28 Aralık biriciğimin doğum günü!





Urime ditelindjen! Ad gunun mubarek! San ruit kua lok! Happy Birthday! Hau`oli la hanau! Saeng il chuk ha ham ni da! Gilotcav dabadebis dges! Fortuna dies natalis! Chestit Rojden Den!

 

  Seni çok ama çok sevdiğimi bil, seni gibi bir arkadaşı asla kaybetmek istemiyorum.


  İyiki doğdun Melek; Bol öpcük :)


-B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder