28 Aralık 2012 Cuma

Ufacık Tefecik Doğum Günü Mesajları




Gayri mâdubundan günler kalktı göç eyledi
Livaneli günler geride kaldı güç eyledi

Dediler ki bugün yaş günü imiş
O deli divane dostları unutarak suç eyledi(!)

Bülbüller geldi oturdu dem sofrasına
Önce güller etrafına sunuç eyledi

Bülbül kalktı geldi Derya'nın ucuna
Eliyle Derya'nın başına saç eyledi

Yeni yaşın kutlu ola ey Derya
Meftun hatay-ı büryan olup geç eyledi

Dil bimâr-ı açılmış şakır söyler
Derya'nın doğum gününü kutlu eyledi


(Baranî)




Büşra'dan


"Seni çok seviyorum yol arkadaşım, en yakın arkadaşlarımdan biri olduğun ,için o kadar mutlum ki anlatamam. Her zaman yanımda olduğunu hissetmek bana güç ve güven veriyor. Liseden ayrıldıktan sonra özleyeceğim sayılı insanlardan birisin. O muzip gülüşlerini, yaptığımız dedikoduları, her gün eve giderken yaptığımız değerlendirmeleri ve seninle yaşadığımız daha birçok şey unutmayacağım. Betül kadar güzel cümleler kuramıyorum [:)] ama söylediğim her şey kalbimin en derinliklerinden çıkan cümleler. Hep mutlu ol inşallah; umarım hayat karşına kalbin kadar güzel şeyler çıkarır. Bu hayatta karşımıza neler çıkacak bilemiyoruz ama ben sana güveniyorum, ileride tüm hedeflerini ve hayallarini gerçekleştirecek (sende bu azim varken tersi düşünülemez bence :)) 

İyiki doğdun, iyiki bizim hayatımızdasın ve bize güç veriyorsun. Seni çok seviyorum ve bu hiçbir zaman değişmeyecek :)

Nice bizli yıllara :) "


Can'dan 


İyiki doğdun Derya! :) [Acık kısa olmuş ama önemli olan içerik :P] 


Berk'ten

Öncelikle anan nasıl baban nasıl, akrabanlarıngiller nasıllar? İyilerdir inşallah, her ne kadar bu mektuba ciddi başlamış olsam da ne kadar sürebileceği konusunda ikimiz de kararsızız. Hatta şu anda yüzündeki o  tebessümü görebiliyorum, bunu yazmamın amacını az çok tahmin ediyorsundur. Tabiiki doğum gününü kutlamak

Birlikte uzun yıllar yaşamak dileğiyle sürekli, her yazşında böyle kal,  

[Muallim] Berk 




NOT: Koyuyla yazılmış yerler geçiren kişinin yorumlarıdır :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder