1 Ocak 2013 Salı

Mini Mini Mim'ler ^^

Benim 'sevgi' dolu Pofuduk'um bugün beni mimlemiş. Tabii büyük bir ihtimalle yarın görüşeceğimiz için elimi çabuk tutup yazayım dedim, kendisine pofuduk diyor da eline bir silgi verin bakın size nasıl işkenceler yapıyor :P

İlk mim geliyoooor [:D]

Blogumda görmek istediklerim ve istemediklerim:

Tabii ki her blog yazarı gibi bol takipçisi olan bir blog istiyorum, güzel bir sohbet ortamı ve eğlenceli yorumlar görmek beni mutlu eder. Tabii bir de hikaye olayı var. Burada kendi yazdıklarımın yanı sıra başkalarının hikayelerini de yayınlamak beni mutlu eder.


İkinciii mim

Yeni yıl dileklerim:


~Azcık hırs
~Azcık dikkat
~Uykuya ve hikaye yazmaya birazcık daha zaman ayırabilme
~Seneye için biraz daha çalışma
~Biraz daha özgüven
~Doctor Who'nun başlaması ve David'in dönmesi

Ve tabii ki herkes için bu senenin iyi geçmesini diliyorum. Hayırlısı neyse o olsun değil mi ama? :D

Pofuduk'um, canım yarın görüşürüz inşallah :P

2 yorum:

  1. gelemedim bugüüüünn:((
    göremedim seniiii:(((
    ama bu kadar kısa zamanda 2 tane mimin üstesinden geldin tebrikler! ^^
    Ayrıca evet silgi ve ben muhteşem bir çiftiz değil mi? (şeytani gülüş:P)

    YanıtlaSil
  2. Sağlık olsun pazar görüşürüz artık ^^
    Betül çok büyük bir hata yaptı sana o silgiyi almamalıydı :D

    YanıtlaSil